۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

زمانی که مجاهدین بالایار می شوند!/آقای بالاترین، ما که رفتیم، اما در پی تسخیر سایت، پیشنهاد می کنم از شورت مریم رجوی به عنوان لوگو سایت استفاده کنید!

همانطوری که در سایت مجاهدین فعالیت نمی کنم، مبادا به سایت تروریست ها اعتبار بخشیده باشم.

آقای مجاهدترین، شما برای خوش آمد مجاهدین در سه هفته گذشته سه بار اکانت مرا تعلیق کرده اید، آن هم به دلایلی که کاملا دروغ بوده است، هم من می دانم و هم شما می دانید، مجاهدین به من فحش زشت می دهند و شما حساب مرا می بندید!

شرم بادا بر کسانی  که حساب مرا به دلیل ارسال لینک از سایت سازمان دیده بان حقوق بشر درباره نقض حقوق بشر توسط مجاهدین می بندید. 

در جواب ایمیل من هم جرات نکردید که پاسخ بدهید، رفتار شما در دفاع از مجاهدین خلق، بسیار شبه بر انگیز است، به هر حال من دیگر در سایتی که مریم رجوی در آن مقدس است، فعالیت نمی کنم.

اما به شما توصیه می کنم که از شورت مریم رجوی به عنوان لوگوی جدید مجاهترین استفاده کنید، باور کنید که به محتوای سایت مجاهدترین نیز همخوانی دارد.

کسی که خوی دیکتاتوری دارد، غیر قابل اعتماد است، طبیعی است که دیکتاتورها با هم خوب کنار می آیند، شما اکنون ارتباط صمیمانه ای با کاربران بالا مجاهد  دارید.

یادتان باشد ارزش مجاهدترین به حضور اشخاصی چون من بود، نه حضور کسانی که غرق ولایت مطلقه  مسعود رجوی هستند. 

لطفا عرضه داشته باشید و حساب کاربری مرا به طور کامل ببندید، بستن آن برای چند روز، دردی از شما دوا نمی کند.

ضمنا،  الان نگاه کردم بهترین لینک روز در سال گذشته از وبلاگ من بوده است، چه احساس حماقتی می کنم که اینقدر برای غنای این سایت زحمت کشیده ام و اکنون مجاهدین از راه رسیده اند و برای تبلیغ  فرقه تروریستی خود از آن استفاده می کنند.

می دانم که شما این لینک را نیز فیلتر می کنید، اما ماه پشت ابر نمی ماند...!

البته می دانم که با رفتنم، مجاهد و بسیجی های ساکن مجاهدترین، از خوشحالی به رعشه خواهند افتاد، اما رفتن را بر ماندن در سایتی که تیغ سانسورش به دست مجاهدین است، ترجیح می دهم، ننگ است که مجاهدین برای این سایت تعیین کنند چه لینکی داغ شود و چه لینکی پشت فیلتر و سانسور برود.

بگذار لااقل سرم بالا باشد که مقابل مجاهدین، تا جایی که توانستم ایستادم و این برای خودم افتخار است...

لازم به یادآوری است که من مخالف حضور مجاهدین در سایت بالاترین نیستم، 

من نوشته ام حتی علی رغم اینکه می دانیم آی دی های آنها فیک است، بگذار لینک های خود را داغ کنند، اما بالاترین تیغ سانسور را ندهد دست آنها که بتوانند با رای منفی گله ای، مطالب مرا در نقد مجاهدین سانسور کنند.اگر کسی به بالاترین می آید، هم لینک مدح شورت مریم رجوی را بتواند ببیند، هم لینک من را!  مثلا بالاترین با بی شرمی تمام، لینک سازمان دیده بان حقوق بشر در نقد مجاهدین را سانسور کرده است!



کنار آمدن با مخالف، یا احترام به آزادی بیان، زمین تا آسمان فرق دارد با اینکه دیکتاتوری اقلیت (مجاهدین) بر اکثریت سایت باشد ؟! 



چرا باید اقلیتی که از هر ده هزار ایرانی، یکی طرفدار نیم بند انها است، بتواند اینجا بساط سانسور راه بیاندازد و بیش از نیمی از مطالب سایت مربوط به انها باشد!؟!؟


قبلا  نوشته بودم: 


با توجه به اینکه در همان لینک من مشخص شده که یکی از کاربران بالامجاهد، بالایار بالاترین است، این چند خط را به نوشته ام اضافه می کنم: 


آقای امیرریدر، شیر سنگی و اگو نسیتگ، 
معتقدم هر سه نفر شما یکی هستید!
.
از شش ماه پیش، فعالیت تو را زیر نظر داشته ام، از همان ابتدا مشخص بود که آفتابه دار مسعود رجوی هستی! 
از همان وقتی که زیر لینک من به طرفداری از مجاهدین می پرداختی و وقتی من این لینک را گذاشتم، یقه مرا گرفته بودی که چرا گفته ام:

البته باز شرم بر مهدی یحیی نژاد، چه انکه کسی که نظرش در مخالفت با اکثریت کاربران است را به بالایاری (در همان زمینه، یعنی مجاهدین) انتخاب کرده است.


کسی مشخصات شخصی بالایاران را افشا نکرده، عرضه داشته باشید، وجود داشته باشید، چرند نگویید. 

دودوزه فقط از روی کامنت بالایار، نشان داده که یکی از بالامجاهدین ، بالایار بالاترین شده است. 

 در مورد رفتن من از بالاترین هم، آقای امیر ریدر(در پرانتز اکانت فیک شیرسنگی و آکسوتیگ و بالایار 18) خوب بدان که با نبود من و امثال من، این سایت به ناکجاآباد خواهد رفت.

شما اشتباه تصور می کنید که با نبود ما صاحب بالاترین هستید و اینجا را می کنید طویله اشرف.

بله، بالاترین تبدیل به طویله اشرف خواهد شد، اما کدام بالاترین؟! فکر می کنی زمانی که اینجا طویله اشرف باشد، کسی به بالاترین سر خواهد زد؟!

یادت باشد که  سال گذشته، وقتی کودتا کردند و حساب ما را بستند، انقدری ویزیتور سایت کم شد که برگشتند و معذرت خواهی کردند، اینبار صد مرتبه وضع بدتر خواهد بود. 

اشتباه از امثال من بود که راه اندازی سایت اشتراک گذاری لینک را به اتمام نرسانیدم و به یحیی نژاد اعمتاد کردیم، غافل از اینکه یک دیکتاتور، همیشه دیکتاتور است، حالا هم رفته یک بالامجاهد را کرده کلانتر سایت!!

من فقط کمی نگران امنیت کاربران سایت هستم، وقتی مهدی یحیی نژاد یک مجاهد و کسی که آفتابه بگیر مسعود رجوی است را می کند بالایار، امکان این وجود دارد که ای پی ملت توسط این بالایاران به دست وزارت اطلاعات ایران بیافتد، چه آنکه از کسانی که طرفدار مسعود رجوی هستند، هیچ چیز بعید نیست.

می دانم که مهدی یحیی نژاد آنقدی شجاعت ندارد که این نظر را اینجا نگه دارد و آنرا حذف می کند، لذا آنرا به متن وبلاگ اضافه می کنم تا برای همیشه ثبت شود.

با دیدن این کامنت ، درخواهید یافت که چگونه مجاهدین به عنوان بالایار در بالاترین مشغول به کار هستند...!!

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام به شما عزیز از نوشته شما بسیار خوشحال و از طرفی ناراحت شدم از اینکه میخواهید دیگر مطلبی برای بالاترین نفرستید ناراحت شدم واز این خوشحال شدم که چقدر خوب شورت مریم رجوی را انتنی کردی دمت گرم فکر کنم باید شورت مریم رجوی را به همراه شورت خامنه ای به هم گره بزنند بعد ان کاری که شما گفتید را بکنند من ادم بد دهنی نیستم از به اندازه ای از این سازمان بطور اخص مسعود زنباره ومریم هرجائی بدم می اید که به همه حق میدهم که به بهترین حالت به این دو افریطه هر چه میخواهند بگویند تف بر رزیم پلید جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ان خامنه ای وتف بر ولایت فقیه دوم رجوی شیاد وتشکر از مطالبتان

ناشناس گفت...

ای هرجایی تو که هر روز قهر میکنی .... بچه بسیجی عر عر زشی .... چیه ؟ دلارهای وزارت اطلاعاتت کم شده؟

ناشناس گفت...

این شخصی که گفته شما هرجائی هستی وعززشی وبسیجی باید گفت که تو که خارج شده از روده های رجوی هستی فرق تو وویک بسیجی خامنه ای وجهموری اسلامی فقط در شکل ظاهری تان است والا بسیجی واقعی وتخم حرام واقعی که همه تان از تخم خمینی بیرون امده اید شما رجوی چی ها هستید که تتخم همه تان به به خمینی بر میگردد هرزه مریم رجوی است که هر شب با کسی میخوابد و وطنش را ما به ازای پول نفت عراق به صدام می فروشد تف بر شما باد حرامزاده های پست فطرت که چیزی از خمینی کم ندارید بلکه بیش از او هستید وچقدر شما از روده رجوی بیرون امده ها احمق هستید که برای کسی که به سوراخ خزیده از ان دفاع میکنید من از همه شما بیزارم از خمینی ورزیم پلیدش و از شما شیادان بیزارم مریم رجوی هرزه ومسعود رجوی زنباره کارش به جائی رسیده که حالا به جنبش سبز مردم ایران ویروس سبز میگوید تف شما وایدئو لوزی کثیفتان

آذرخش گفت...

گمنامیان ،
کاش ما هم قهرمان بودیم و مثل تو با قلم خود آتش به جان تروریست های مجاهد میانداختیم

لیاقت ایران نه امیرکبیر ، نه گل سرخی ، به گمنامیان است، لیاقت ایران خمینی و رجوی و خامنه ای است.

Ulysses گفت...

لیاقت ایران نه امیرکبیر ، نه گل سرخی ، نه گمنامیان است، لیاقت ایران خمینی و رجوی و خامنه ای است...

+++++++++++++++++++++++++++++

ناشناس گفت...

گمنامیان غزیز

وقت آن رسیده موج وبلاگی را برای تحریم بالاترین و افشای آن آغاز کنید. تعلل جایز نیست . مهدی مجاهد اسلامپرست حامی مجاهد باید بداند که تحقیر کاربران در مقابل مجاهدین کار بهایش همان زد بند پولی است که با بالاترین داشته است

سثت گفت...

من هم متاسفم ولی ناشناس درست میگوید تحریم عمومی موئر است .

خُسن آقا گفت...

من هیچگاه فعالیتی در بلاترین ندارم گرچه عضو آن شدم ولی هیچوقت نتوانستم خودم را وارد این بازی کنم. بعد از همان درگیری های قبلی هم که باعث شده حساب عده‌ای را مسدود کنند دیدم آقای بالاترین شباهت زیادی به امام امت دارد در پایین مطالب وبلاگم نوشتم و از خوانندگان وبلاگم خواستم که مطالب من را در بالاترین منعکس نکنند. با این حال هر از گاهی بعضی بدون در نظر گرفتن خواهش من این کار را می‌کنند، ای کاش روشی پیدا می‌شد که می‌توانستیم اشتراک گذاتشن مطالب وبلاگهایمان را در این سایت غیر ممکن کنیم. مطلب ماست که یحیی‌نژاد را یحیی‌نژاد کرده.

ناشناس گفت...

بهترین سایت اشتراک لینک بدون شک آزادگی هست که واقعا تا کنون این شامورتی بازیهای بالاترین نداشته و فلسفه وجودیش همین اخراجهای هدف داره بالاترینه، به همه دوستان پیشنهاد میکنم تا بیان آزادگی هم سرعتش بهتره هم اینکه آقای خودت هستی....

خاکستری گفت...

حساب من رو برای همیشه مسدود کرد این مجاهدیار لعنتی فقط برای فرستادن یک لینک بدون هرگونه توضیح و یا ایمیل. گمنامیان جان اگر می تونی زیر همون لینک بالاترین بنویس.

گمنامیان گفت...

عزیز جان
حساب کاربری شما چه بود؟

خاکستری گفت...

نام حساب کاربری من
khaakestari

بود که آخرین کامنت رو هم زیر لینک تو دادم. من رو به دلیل دادن لینک زیر در بالاترین برای همیشه بستند پس از چهار سال. بدون هرگونه اخطار.


http://tir-e-gan.blogspot.com/2011/12/blog-post.html

کاش اکانت بالاترین داشتم گفت...

سلام بر دوستان. اگر کسی میتواند این مطلب را در بالاترین لینک کنید
http://omg24.wordpress.com/2011/12/05/balatarin_mojahedin/

ناشناس گفت...

من به مجاهدین کاری ندارم ولی یادت باشه تو را هم با این لحن بی ادبانه ات لمپن میدانم